1. جرثقیل بناگستر
  2. قیمت خرید انواع جرثقیل سوله‌های صنعتی و کارگاه‌ها
  3. قیمت خرید جرثقیل دروازه ای کارگاهی دست دوم + تک پل و دو پل

قیمت خرید جرثقیل دروازه ای کارگاهی دست دوم + تک پل و دو پل

یکی از محبوب ترین راه حل های باربری داخل کارگاهی، جرثقیل دروازه ای کارگاهی (جرثقیل دروازه ای کوچک) است. جرثقیل دروازه ای و نیمه دروازه ای عمدتاً در محیط بیرون سالن نصب می شوند که مخصوص تخلیه و بارگیری کالا می باشند. جرثقیل دروازه ای از نظر ساختاری شبیه جرثقیل سقفی است و تنها تفاوت آنها در این است که دو ستون متصل به پل دارد و یک جرثقیل در طول مسیر حرکت می کند و جرثقیل دیگر به سقف یا دیواره متصل نیست. این نوع جرثقیل ها عبارتند از دو پل، تک پل، با کنسول و بدون کنسول و …. . برای آشنایی هرچه بیشتر با جرثقیل های دروازه ای کارگاهی دست دوم و نو و خرید آنها و عوامل موثر بر قیمت و همچنین شرایط و امکان خرید جرثقیل دست دوم، با ادامه ی این مقاله همراه باشید.

 

جرثقیل دروازه ای
جرثقیل دروازه ای

عوامل موثر بر قیمت انواع جرثقیل سقفی دروازه ای

قیمت جرثقیل دروازه ای به عوامل متفاوتی وابسته است. مهمترین عامل در قیمت گذاری جرثقیل اندازه و تناژ جرثقیل است. اندازه جرثقیل بر تمام قسمت های جرثقیل تاثیر می گذارد. هر چه جرثقیل بزرگتر باشد، موتور بزرگتر و سیم بکسل قوی تری مورد نیاز می باشد لذا سایر قسمت ها نیز باید قوی تر باشند. یکی دیگر از مواردی که در قیمت جرثقیل موثر است نوع قطعات و تجهیزات آن است. به عنوان مثال، می توانید یک محفظه جرثقیل ساخته شده از فلز یا فولاد را انتخاب کنید که هر کدام از آنها قیمت ثابتی دارند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت جرثقیل تجهیزات مورد نیاز و مورد استفاده در جرثقیل است. تجهیزات و ابزارهای زیادی را می توان با هدف بالابردن ایمنی و کیفیت و …. در جرثقیل نصب نمود.

جرثقیل دروازه ای
جرثقیل دروازه ای

جرثقیل ها در صنایع مختلفی مانند کارگاه ها، کارخانه های فولادسازی، معادن، ایستگاه های باربری، بنادر و غیره کاربرد دارند. در اینجا لازم است پیشنهاداتی ارائه شود تا تمامی خریداران قبل از انتخاب جرثقیل با مسائل مهم آشنا شده و در هنگام خرید و تعیین قیمت جرثقیل دروازه ای کارگاهی به آن توجه کنند.

پنج متغیر جرثقیل که باید قبل از خرید بدانید:

  • توانایی بالابری جرثقیل : توان بالابری جرثقیل به معنای وزنی است که جرثقیل می تواند بالاببرد. قبل از خرید می توانید وزن مورد نظر را در منطقه و محل کارگاه خود بررسی و تعیین کنید.
  • ارتفاع جرثقیل: ارتفاعی که جرثقیل می تواند محموله را بالا ببرد.
  • وظیفه ی جرثقیل: یا تعهد کاری با توجه به شرایط بارگیری و رده کاربری، وظایف کاری جرثقیل ها و همچنین جرثقیل های سقفی را می توان در دسته های A1 تا A8 طبقه بندی کرد. براین اساس که A1 توان کاری پایینتری نسبت به A8 دارد.
  • اندازه دهانه: دهانه به معنای طول دهانه ی دو تیر جرثقیل است. شما باید طول دهانه مورد نیاز برای پوشش با جرثقیل دروازه ای را بدانید تا بتوانید سفارش ساخت جرثقیل را دهید.
  • سازکار کنترل: معمولاً سه راه برای کنترل جرثقیل وجود دارد: کنترل آویز، کنترل از راه دور و کنترل کابین. اکثر جرثقیل ها از هر سه روش پشتیبانی می کنند.

البته لازم به ذکر است که سرعت بالابری جرثقیل و سرعت حرکت طولی و عرضی جرثقیل ، طول جرثقیل و …. نیز برای بعضی کسب و کارها از اهمییت ویژه ای برخوردارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب، سفارش و تصمیم گیری در مورد مناسب ترین قیمت ساخت جرثقیل دروازه‌ای می توانید با کارشناسان بناگستر تماس گرفته و ارزان ترین و با کیفیت ترین جرثقیل را از برندهای معتبر خریداری نمایید.

چند نکته‌ی دیگر در مورد قیمت ساخت جرثقیل های دروازه ای کارگاهی

نوع جرثقیل، عرض، ظرفیت، روال و روند کار، محیط کار و هرگونه ساختمان یا سازه اضافی می تواند هزینه جرثقیل را افزایش یا کاهش دهد. قبل از سفارش ساخت و خرید جرثقیل دروازه ای باید به این سوال پاسخ دهید که ظرفیت یا حداکثر وزن بار قابل جابجایی که نیاز دارید با جرثقیل جابجا شود چقدر است؟ قیمت و ارزش این محصول تولیدی به وزنی که می تواند حمل و حمل کند بستگی زیادی دارد.

به عنوان مثال، در مورد جرثقیل 10 تنی که ظرفیت مورد نیاز برای بلند کردن و جابجایی بار 10 تنی توسط جرثقیل مورد نیاز است، ممکن است ساختار و نصب جرثقیل نیاز به طراحی به صورت دو پل وجود داشته باشد در این صورت بدیهی است قیمت تمام شده ی تولید و قیمت نهایی این نوع جرثقیل متغیر و متفاوت خواهد بود.

زمانی که برای سفارش ساخت، خرید و تعیین قیمت این محصول 10 تنی به تولید کننده یا مرکز فروش جرثقیل مراجعه می کنید، کارشناسان فروش سوالات زیر را از شما می پرسند تا محصول نهایی با کیفیت بالا و محصول دقیق مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دهند:

  • تجهیزات بالابر زیر قلاب را که ممکن است نیاز به استفاده داشته باشد نام ببرید
  • یک پل یا دو حالت پل را انتخاب کنید
  • سایر نقطه نظرات در مورد استفاده آینده یا ظرفیت جرثقیل گرفته شده است

یک جرثقیل دروازه ای بزرگ که به ظرفیت باربری بالا، دهانه بزرگ یا محدوده کاری وسیع نیاز دارد ممکن است به دو تنظیم باربر نیاز داشته باشد. یعنی دو قطعه است که پل را تشکیل می دهد. این قطعات را می توان در یک طرح قطعه جعبه فولادی جوش داده شده سفت و سخت برای افزایش استحکام طراحی کرد.

این نوع تاسیسات قیمت بیشتری به کار تمام شده اضافه می کند، زیرا کار و مواد افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

در هنگام خرید گیت‌کرین‌های دست دوم به چه مواردی توجه می‌شود؟

جرثقیل دروازه ای دست دوم می تواند به خوبی جرثقیل های نو عمل کند. این موضوع تماما به کاربر جرثقیل وابسته است. اگر الزامات ایمنی در زمینه عملیات جرثقیل را رعایت کرده اید و بازرسی های منظمی را برای کنترل سلامت فنی جرثقیل انجام داده اید، می توانید انتظار داشته باشید که جرثقیل دروازه ای دست دوم شما سالیان سال با همان کیفیت و کارایی به شما سرویس بدهد.

اگر به جرثقیل ظرفیت بالا یا جرثقیل قابل حمل نیاز دارید و بودجه ای که برای خرید جرثقیل در نظر گرفته اید کمتر از قیمت جرثقیل نو است، توصیه می کنیم به جرثقیل دروازه ای دست دوم اعتماد کنید. اگر این دستگاه ها را از مراکز فروش معتبر و مطمئن تهیه کنید، تمام دغدغه های حمل و نقل و حمل بار به کارگاه شما به راحتی برطرف می شود.

قبل از تهیه و تعیین قیمت یک محصول دست دوم، بهتر است در مورد موارد زیر را با کارشناسان فروش مشورت کنید:

  • چند بار در روز از جرثقیل استفاده می شود؟
  • جرثقیل برای حمل تجهیزات یا مواد با چه سرعتی نیاز دارد؟
  • آیا جرثقیل به سرویس منظم یا مکرر نیاز دارد؟
  • متوسط اسمی وزن موادی که حمل می شود چیست؟
  • جرثقیل در چه محیطی کار می کند؟

برای مشاوره، ساخت و خرید انواع جرثقیل سقفی از جمله جرثقیل دروازه ای با کارشناسان خبره بناگستر تماس بگیرید.

دسته‌ها:
قیمت خرید انواع جرثقیل سوله‌های صنعتی و کارگاه‌هامقالات
مقالات مرتبط
سیم کشی جرثقیل سقفی

مدار برق‌رسانی و نقشه‌های تابلو برق و سیم کشی جرثقیل سقفی

در دستگاه‌های جرثقیل سقفی یکی از مهم‌ترین مباحثی که طراح و پیمانکار پروژه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد کیفیت طراحی مدار برق جرثقیل سقفی خواهد بود.  این الکتروموتورها…
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
مشاوره رایگان